Annons:
Etiketttips-och-råd
Läst 998 ggr
Major Ursa
4/5/19, 8:03 AM

Ointressant blogg

Ingen läser min blogg, som väl mest handlar om mig. Vad skulle ni vilja läsa om? Ingen länk till min blogg, för den känns så tjatig. Jag vill börja om.

Annons:
Niklas
4/8/19, 11:06 AM
#1

Det är svårt att säga vad vi vill se utan att veta något om dig. Om jag var du skulle jag skriva om sånt som intresserade mig snarare än att försöka anpassa mig efter en tänkt publik.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Major Ursa
4/20/19, 12:58 AM
#2

Tack, Niklas! Det var bra synpunkter, jag tar till mig!

novembre
5/22/19, 3:37 PM
#3

Jag skulle rekommendera att läsa på hur man skapar en blogg. Finns massa att hitta om man söker på tex på "blogg" "how to start a successful blog" och även på svenska kan du hitta mycket tips om du söker på tex google. 

Det finns oerhört många bloggar och därför krävs det att man läst på lite för att just ens egen ska synas. Som Niklas säger så är det bästa att välja något du själv är intresserad av. Då har bloggen större chans att bli lyckad eftersom det är ett ämne du engagerar dig inom då bloggande tar mycket tid. 

Det är svårt att marknadsföra sig för "alla". Bättre att välja en målgrupp och hålla sitt fokus inom det valda området. Rent generellt, om du frågar mig skulle jag vilja läsa något jag är intresserad inom och något jag kan lära mig. Jag skulle inte läsa en blogg om hundar då jag inte är hundägare, men jag skulle istället läsa en blogg om tecknartips eftersom det är mitt intresse.

Upp till toppen
Annons: