Annons:
Etikettot
Läst 1228 ggr
Swadika
2013-04-18 20:13

Så stolt över mig själv - indesign

Jag är så stolt över mig själv att jag måste dela det här, jag har idag fixat kapitel 1 till min bok i InDesign och det ser faktiskt bra ut, sen att jag kämpat typ hela dagen och skrikit åt min dator för att det inte blir som jag vill kan vi strunta i, det löste sig tillslut :)

Nu är det bara dags att få resten utav boken korrektur läst så jag kan börja pilla med dem också :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
Zynell
2013-04-18 20:15
#1

Vad kul!! Grattis. 😃 Med lite envishet kommer man långt! Höll också på att slita av mig håret den första veckan med Indesign, så jag vet hur det känns. 😉

Swadika
2013-04-18 20:28
#2

Haha tack :D Det var ju lättare än jag trodde det var :) Hittade en bra tutorial på youtube och följde den så gick det ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Zynell
2013-04-18 20:34
#3

Vad kul! Youtube kan vara till stor nytta! Då spar man flera tusen och behöver inte gå kurser. Vet att kurser i Indesign osv kan kosta ca 5000 kr. Inte roligt, fast då kanske man får lära sig lite sådant som man annars inte kan snappa upp så lätt.

Swadika
2013-04-18 20:37
#4

Ja precis, och sen i youtube kan man alltid gå tillbaka och ta det i sin egen takt. För ibland så måste jag testa några gånger och inte bara lyssna på någon, då kan jag pausa videon och göra det och sen fortsätta när jag är klar.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Zynell
2013-04-18 20:46
#5

Precis! Väldigt smidigt. 😃

Upp till toppen
Annons: