Annons:
Etikettot
Läst 1363 ggr
Zynell
3/10/13, 10:27 AM

God morgon 10 mars.

God morgon allihop. Hoppas ni får en trevlig söndag.

Idag ska jag fortsätta skriva på min kommande bok och i morgon ska böcker packas för att skickas iväg. :)

Annons:
[MikeW]
3/10/13, 10:47 AM
#1

Godmorgon! :) Hoppas ni alla har en fin dag :)

Eva i Bie
3/11/13, 6:16 PM
#2

Hej Nelli!

Har precis fått boken. Ska genast börja läsa den så att du får min recension så fort som möjligt.

Hur vill du ha recensionen? Här officiellt på din sida, eller i ett mail till dig?

Jag läser rätt långsamt(noga), men ska försöka skynda mig så att det inte dröjer för länge.

Jag ställer också gärna upp som korrekturläserska om du eller nån annan vill ha det. Jag tar i så fall 1 kr/sida vilket betyder 250 sidor=250 kr osv.

Etablerade korrekturläsare tar betydligt mer, minst 2-3.000 kr.

Eftersom jag har jobbat som korrekturläserska, så kan du lita på mig, men jag vill inte ta så mycket betalt eftersom jag är pensionär och inte har något företag, utan detta är bara lite extrapengar för mig i så fall.

Ha det bra, så hörs vi.

Eva i Bie

Zynell
3/12/13, 9:29 AM
#3

Eva, roligt att höra att boken kom fram. Du får gärna lägga upp recensionen här, om du vill. 

Jag anlitar dig gärna sedan när jag har skrivit färdig nästa bok. Just nu arbetar jag på en bok som är skriven på engelska. Vet inte om du korrekturläser på engelska, men om inte, så har jag en på svenska också på väg. 🙂

Upp till toppen
Annons: