Annons:
Etikettskriva-på-övriga-språk
Läst 1286 ggr
Zynell
2013-03-03 12:39

Hur går det med skrivandet?

Hur går det för er med era böcker? Har ni mycket kvar eller är ni nästan färdiga? 

Själv påbörjade jag en ny bok igår och hoppas hinna skriva mellan 50-70 sidor innan fredag. Gjorde även ett litet omslag på test till boken och blev rätt nöjd. Måste bara snyggas till. 🙂

Annons:
Niklas
2013-03-03 16:30
#1

Jag har inte bestämt om jag ska göra en bok av något av det jag håller på med nu.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Swadika
2013-03-03 16:58
#2

På den ena har jag skrivit ungefär halva boken. Men har i stort sett resterade halva redan klar, för jag skriver om en gammal berättelse jag skrev för flera år sedan. 

Min andra, som är lite roligare har jag skrivit 5 kapitel, men det var mest för att det kom till mig och jag var tvungen att skriva ner det så jag inte skulle glömma, ska fortsätta med den andra först, tror jag.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Eva i Bie
2013-03-04 13:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Det går bra med min bok om sjölivet.

Jag håller på med en del research som jag måste göra, trots att jag varit till sjöss i så många år. 

Hamnar, länder, rederier, osv. Mycket hinner förändras på 30 år.

Jag började skriva på den här boken för längesen, men det är först nu som pensionär jag har haft tid att sätta mig ner och fortsätta skriva färdigt.

Jag är inte heller en sån som kan skriva hela tiden, jag kan bara skriva när jag känner mig inspirerad, vilket jag inte känner att jag är varje dag.

Men jag har naturligtvis en deadline, boken måste bli färdig i år har jag bestämt och då blir den det också.

Har jag lyckats sluta röka för 8 år sen utan återfall så måste jag väl kunna skriva en bok inom rimlig tid…

🌊

Eva i Bie

Upp till toppen
Annons: