Omslag/Inlaga

Visa dina omslag!

2013-08-21 20:20 #0 av: Zynell

Här kan du visa dina egengjorda omslag!

Blomma Sajtvärd för Självpublicering, Paranormal romance & Tvillingflammor Ifokus.  Blomma
Stjärnor Författare och designer: www.nellieclind.com Stjärnor

Anmäl
2013-09-17 00:38 #1 av: Zynell

Det här omslaget har jag gjort för skoj skull. Försöker lära mig mer hur man gör. :) Det finns ingen bok till omslaget. 

Blomma Sajtvärd för Självpublicering, Paranormal romance & Tvillingflammor Ifokus.  Blomma

Anmäl
2013-09-17 00:39 #2 av: Zynell

Samma med det här omslaget. Ingen bok finns och gjort för skoj skull. 

Anmäl
2013-09-23 17:24 #3 av: Farwuq

Fint.

Tummen upp

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi iFokus. Medarb. Astronomi, Existens, Filosofi och Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2013-09-23 20:07 #4 av: Zynell

Tack. :)

Anmäl
2013-10-17 18:07 #5 av: [KiwieMie]

Denna är till en E-bok, och jag gjorde editionen i photoshop (men tog ej bilden). Vet - det är fel, men hade inget annat val om jag ville ha ett omslag till min e-bok. 

Anmäl
2013-10-18 08:23 #6 av: Zynell

#5 Det är ett vackert och mörkt omslag. Förväntar mig en skräckis eller något liknande. Det kommer nog att locka folk, men om du inte har rätt till bilden rekommenderar jag att du inte använder den. I slutändan kan det ge många problem.

Anmäl
2013-11-18 18:18 #7 av: Sabsan

Vilket program har ni använt er av?

Anmäl
2013-11-18 18:37 #8 av: [KiwieMie]

#7 Photoshop och pixlr.com ^^

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.