Omslag/Inlaga

Omslag till A kiss for a bite.

2013-06-05 09:03 #0 av: Zynell

Jag har flera böcker på G och igår lekte jag runt igen med att göra ett omslag till min vampyrbok "A kiss for a bite". Jag både gillar omslaget och inte gillar det. Mest pga ögonen skulle jag säga. Tycker de står ut lite för mycket och skulle vilja få de lite mer transparenta, men jag har inte riktigt listat ut ännu har man gör det. Vad tror ni? Funkar ett sådant här omslag? Observera att detta bara är en skiss och att jag inte har köpt bilderna till omslaget ännu.

Blomma Sajtvärd för Självpublicering, Paranormal romance & Tvillingflammor Ifokus.  Blomma
Stjärnor Författare och designer: www.nellieclind.com Stjärnor

Anmäl
2013-06-06 16:56 #1 av: Niklas

Ögon är bra. De drar blicken till sig.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Besök iPad for Work om du vill använda iPad på riktigt.

Anmäl
2013-06-06 17:26 #2 av: elrud

Snyggt! Kan dock tycka att skuggorna som bildas undertill (ögonen alltså), från den yttre ögonvrån, kan göra att de står ut liiite för mycket. Men det kan mycket väl se konstigt ut om man tar bort skuggorna Glad I övrigt var omslaget jättefint!

Anmäl
2013-06-06 21:32 #3 av: Zynell

Tack så mycket! Skrattar

Blomma Sajtvärd för Självpublicering, Paranormal romance & Tvillingflammor Ifokus.  Blomma
Stjärnor Författare och designer: www.nellieclind.com Stjärnor

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.