Övrigt

Efter bokmässan Andra världar.

2013-03-25 22:55 #0 av: Zynell

Då har man kommit hem efter att ha tillbringat några trevliga dagar i Jönköping på bokmässan Andra världar. Det var verkligen en härlig stämning där och mässan höll till i en stor lada. Det kändes verkligen som om man förflyttades bak i tiden när man klev in där. Här har ni några bilder från mässan.

Så här såg mitt bord ut:

Blomma Sajtvärd för Självpublicering, Paranormal romance & Tvillingflammor Ifokus.  Blomma
Stjärnor Författare och designer: www.nellieclind.com Stjärnor

Anmäl
2013-03-25 22:57 #1 av: Zynell

Ingången till fantasyavdelningen där mitt bord var. 

Blomma Sajtvärd för Självpublicering, Paranormal romance & Tvillingflammor Ifokus.  Blomma

Anmäl
2013-03-25 22:58 #2 av: Zynell

Kafeterian.

Anmäl
2013-03-25 22:59 #3 av: Zynell

En gammal hästvagn stod utanför ingången till mässan. 

Anmäl
2013-03-25 23:00 #4 av: Zynell

Så här såg det ut när man klev in. 

Anmäl
2013-03-25 23:01 #5 av: Zynell

Några bord från andra utställare. 

Anmäl
2013-03-26 07:08 #6 av: [leWolf]

Wow vilken mysig lada,kan tro du trivdes toppen där och så snyggt och fint du gjort ditt bord.Inbjudande och hemtrevligt på alla vis Cool

Fastnade för bild 1 häst och vagn,en sån vill jag ha när jag blir stor Skrattar

Kanon att det går så bra för dig och tack som delar med dig,helt suveränt underbart att ta del av Hjärta

Anmäl